– تشریح سردار تاور از شباهت کار رسانه و نظامی – لنگرخبر

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، سردار سبحان تاور فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه با تسلیت ایام سوگواری و اربعین حسینی اظهار کرد: خبرنگاران سمبل تعهد، وظیفه شناسی، آگاهی بخشی و مطالبه‌گری هستند.
فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی باید دقیق و به موقع انجام شود، گفت: خبرنگاران در بحث دقیق بودن و صحت اطلاعات هرگز اول شدن را فدای این دو موضوع نکنند.

وی با اشاره به اینکه جنس کار شما خبرنگاران به کار ما نظامی‌ها شباهت دارد، تصریح کرد: در کار نظامی 2 موضوع اطلاعات و عملیات بسیار مهم است و هر چقدر اطلاعات دقیق‌تر باشد و به همان نسبت در عملیات نیز موفق‌تر عمل خواهیم کرد و شما خبرنگاران باید با تجزیه و تحلیل اطلاعات، خبری را به مخاطبان منعکس کنید که دقیق و صحیح باشد.
تاور نوع کار تیپ را متفاوت از ارگان‌های دیگر دانست و بیان کرد: کار تیپ سخت و سازمان دهی آن سنگین است اما خداروشکر با توجه به آمادگی کامل تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان و هماهنگی‌های موجود، این‌تیپ‌همیشه آماده هست.
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: نقش خبرنگاران در جهاد تبیین بسیار تعیین کننده است و در این زمینه که مورد تاکید رهبری است بسیار موثر هستند.

حجت الاسلام یعقوب نمازی با بیان اینکه فضای رسانه‌ای به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و نشان دادن ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: خبرنگاران متعهد باید خدمات نظام را منعکس و اقدامات نظام را به بهترین نحو ممکن به مردم گزارش دهند.
به گفته وی، در این عرصه قلم خبرنگار بسیار تاثیر گذار است و می‌تواند یک خبر را به گونه‌ای بازتاب دهدکه امید آفرین باشد.

نظر شما:
گنئئحخ

source

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *