– سردیس دکتر حاج صادقی در لنگرود رونمایی شد – لنگرخبر

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، طی مراسمی در محل کلینیک تخصصی و فوق تخصصی زنده یاد مرحوم دکتر حاج علی حاج صادقی، با حضور جمعی از مسؤولین لنگرود و سیرجان، خانواده دکتر حاج علی حاج صادقی، کوچکی نژاد مدیرعامل مجمع خیرین استان گیلان، رضایی معاون مدیرعامل موقوفات استان یزد و کرمان، صالحی مسئول دفتر آستان قدس رضوی سیرجان، بندری رئیس انجمن مفاخر لنگرود و نوذری از اعضای انجمن مفاخر، از سردیس ساخته شده از دکتر حاج صادقی توسط آستان قدس رضوی و مجمع خیرین سلامت سیرجان رونمایی شد.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت سیرجان طی سخنانی اقدامات مجمع خیرین در مورد این خیر بزرگوار را به سمع حاضران رساند و از زحمات انجمن مفاخر لنگرود تشکر و قدردانی کرد.
لازم به ذکر است که کلینیک فوق تخصصی دکتر حاج صادقی متاسفانه مشکلاتی داشته که با مساعدت مسؤولین دو شهرستان لنگرود و سیرجان و پیگیری‌های مجمع خیرین سلامت و نیز انجمن مفاخر لنگرود جای امیدواری ست که به زودی مرتفع شود.
علی صادقی در سال ۱۳۰۱ شمسی در شهرستان لنگرود به‌دنیا آمد. پدرش معروف به حاج ابوطالب و شغل ایشان عطاری بود و به درمان بیماران با داروهای گیاهی در شهر لنگرود می‌پرداخته است. علی در هفت سالگی مادر خود را از دست می‌دهد.
دکتر صادقی تحصیلات ابتدایی خود را در لنگرود و متوسطه خود را در شهر انزلی و رشت گذراند و در رشته طب دانشگاه تهران قبول شد و در ۱۳۲۹ فارغ التحصیل شد و طی اتفاق‌هایی برای خدمت‌رسانی به سیرجان رفت و خدمات فراوانی را برای مردم سیرجان انجام داد.
دکتر صادقی هشتم اردیبهشت سال ۱۳۶۹ از دنیا رخت بست و درپی خبر درگذشت دکتر صادقی، تشییع جنازه‌ای برای ایشان برپا می‌شود که شهرهای سیرجان و کرمان تعطیل می‌شوند. این مرد شریف در بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان به خاک سپرده شد.

نظر شما:
گنئئحخ

source

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *