– برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج محلات ویژه بانوان در رشت – لنگرخبر

به گزارش لنگرخبر، آمنه محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج محلات ویژه خواهران توسط تربیت بدنی سپاه قدس گیلان و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در سالن ورزشی شهید حق وردیان رشت برگزار شد.
وی افزود: در این جشنواره فرهنگی ورزشی که شرکت کنندگان در ۷ رشته ورزشی از قبیل دال پلان، طناب کشی و آمادگی جسمانی به صورت تیمی و رشته های انفرادی دارت، پینگ پنگ، طناب زنی و هفت سنگ مهارتی به رقابت پرداختند.
محمودی ادامه داد: در این دوره از رقابت ها و در بازی های تیمی، در رشته دال پلان، تیم های ماسال با ترکیب خانم ها مدینه شعبان پور، سید فائزه فاطمی و زهرا فرجی و همچنین تیم لنگرود با ترکیب خانم ها معصومه مطبوعی، زهرا گلناز و سمیه زارع و لنگرود مقام های اول و دوم را به دست آوردند. در رشته تیمی طناب کشی نیز ماسال به مقام اول رسید و تیم های لاهیجان و خمام مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
وی اضافه کرد: همچنین در رشته آمادگی جسمانی که در چهار رده سنی برگزار شد در رده سنی متولدین ۷۲ تا ۸۶، مهرزاد ضمیری از بندر انزلی، فاطمه سیف عسکری از لنگرود و فاطمه مهدی زاده از ماسال مقام های اول و تا سوم را به دست آوردند.
محمودی بیان کرد: در رده سنی متولدین ۷۱ تا ۷۶، سید زهرا فاضلی از رشت به مقام اول رسید مونا اسماعیل پور از لاهیجان و نسترن رمضانپور از رودسر نیز مقام های دوم و سوم را به دست آوردند در رده سنی متولدین ۶۱ تا ۶۶، مقام اول به مریم رضایی از رشت رسید و فضه عاقلی از صومعه سرا و سمیه مجرد از لاهیجان نیز دوم و سوم شدند.
وی تصریح کرد: همچنین در رده سنی متولدین ۱۳۶۰ به بعد سید سهیلا حسینی از رشت به مقام اول رسید و طاهره افتخار معنوی از صومعه سرا و معصومه خوش قدم از لاهیجان نیز دوم و سوم شدند.
محمودی افزود: در پینگ پنگ نیز سیده صغرا رزمگیر از صومعه سرا مقام اول این رشته ورزشی را کسب کرد و نوشین عبدالله زاده از رشت و ریحانه افروزه از صومعه سرا مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.
وی ادامه داد: در رشته دارت که به صورت انفرادی برگزار شد، معصومه پیر قصاب از بندر انزلی عنوان اولی این رشته را کسب کرد و مقام های دوم و سوم نیز به فاطمه شجریان از رودبار و آرزو زمردی از ماسال رسید.
مسئول تربیت بدنی خواهران سپاه قدس گیلان گفت: در رشته طناب زنی نیز مهدیه مرادی از رودسر، فائزه حسینی از لاهیجان و فاطمه مهدی زاده از ماسال عناوین دوم و سوم را کسب کردند و در پایان این دوره از مسابقات به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد.
گفتنی است؛ منتخبین هر رشته ورزشی در مسابقات قهرمانی کشور که بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد شرکت می کنند.
نظر شما:
گنئئحخ

source

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *